Februari.



Bilder var det ja.

Vi har flyttat, och alla bilder från innan jul ligger på min 'server' som jag inte kommer åt.
Så här kommer några färska bilder från helgen som gick.



13minus. Och massa nysnö. Ett himmelrike för en valp.
Och ett helvete för en frusen husse.  *brrrr*
Ett klassisk 'Tundra-skutt'.



Ibland är det så kallt i snön, att man vill ha tassarna i den varma luften.
Eller... har hon släktskap med en vild hingst ?
Iiiieee-ieeehehehe... (gnägg.)





















Äsch. När man har varit ute och sprungit sig trött. Så är man faktiskt lite förtjänt
av lite eftermiddagsgos i soffan.

Åhh... dem kallar mig gremlin, men jag förstår inte 'varför'.










Efter man har vilat sig ordentligt, så måste man äta en rejäl måltid, annars
växer man ju inte.
Husse tjatar nånting om att jag minsann ska äta maten som står på golvet
i skålen. Men jag... jag fattar ingenting.
Jag vill ju hellre sitta här...








Sen på kvällen hittade jag mitt undangömda 'öra'. Jag har nämligen börja gömma saker
jag inte vill äta/leka med direkt. Väldigt fiffigt.
Husse och Matte tycker oxo det är jättekul. Dem skriker och har sig när dem hittar mina gamla
rester "nergrävda" under deras kuddar och så.




Mmm... smaskens.















Och, när man har ätit. Då blir man trött. Och inte får man ligga i sängen heller.
Förjäkligt. Men ... är man bara tillräckligt trött - då gör det inget. Då sover
jag lika bra i garderoben. Där får man iallafall lite lugn och ro. Det tar ett
tag innan Husse/Matte börjar leta där.



En lördag i T-girls liv.  

Kommentarer
Postat av: amanda

jösses vad hon växer nu! hoppas allt går bra med vildjuret :) och hoppas ni har de bra, saknar er. kramar!

2010-03-06 @ 22:55:26
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Jonas

Så trivs T-girl i sitt nya hus, har hon satt sitt revirmärke i alla rummen än?

Och snart är det väl dags för en mars uppdatering?

//J

2010-03-09 @ 21:16:34
Postat av: Jonas

Snart dags för apriluppdateringen eller?

2010-03-30 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0