Fortfarande april:

En minnesanteckning till mig själv:
Bli aldrig som dem.

Usch vad jag börjar tycka illa om, och rent avsky hundmänniskor.
Fan, har inte träffat en enda hundmänniska som inte är expert och har en jävla massa tips och råd att dela med sig av.
Det kan man ju tycka är snällt och vänligt.

Men tro mig. Man tröttnar på att höra samma visa om och om igen.
Folk kommer fram, träffar hunden och efter... eller inom fem minuter, så har dem en full jävla studiecirkel om hur
man på bäst sätt tar hand om min hund.


Nä fan. Tacka vet jag Ceasar Millan.
Han har oxo en jävla massa tips och ideer.
Men där kan man både stänga av och trycka på Mute.




Alla hundmänniskor där ute - dra åt pipsvängen med er !

Kommentarer
Postat av: Jonas

asgarv



Veta bättre typer som skall säga hur man gör, är alltid sköna att ha en mute knapp till. Gillar dock ceasar han verkar ha en rätt skön inställning och lite kunskap iaf om det han pratar om.



De vill väl bara väl, dessa typer som vet allt om allt. nåja du får skylla dig själv som skaffar en sååååå söt hund...

2010-04-16 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0