Del 3 :

Sådärja.

Nu fattar jag.
Man kanske skulle läsa reglerna. (Max 8mb per bild).   :P


Tundra och 'brorsan' - dragkamp.  :)




Okej okej - ja ger mig - haa ha ha , neeej, inte kittlas... !


Oooo... Tundra Blue-eyes... - så söt så söt.



Åh, mina söta underbara tjejer - haha.


Matdags - men vem kikar upp - om inte lilla Tundra. Fast än så fattar hon inte
sitt namn. Behöver nöta lite mer på det är jag rädd.  ;)


Tundra Blue-eyes igen.




- "Arga leken börjar.... nu ! "


Sådär - det var dem bilderna det blev. 
Åh, jag vill hämta hem henne nu direkt.
Äsch, jag låter som en fjolla - haha, men åh, jag är så kääär eller vad det nu heter, när man är förtjust i ett djur.  :)

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0